(Image credit: Shutterstock / Gorodenkoff) We are dealing with an incredible set of “firsts.” Covid-19 has been a massive catalyst to the biggest transformations and the acceleration of online purchasing, automation investments and dynamic intelligent planning driven by the expansion in fulfilment models. Online purchasing: Online shopping and e-commerce have accelerated: According to Planet Retail, 2020 has been an inflection point for ecommerce, which is now projected to account for 28 percent of chain retail sales globally. This is […]

Weiter lesen: www.itproportal.com

Jeden Beitrag als erstes lesen

Sie wollen erfahren, wie weit sich B2B-Vertrieb schon automatisieren lässt? Wunderbar. Dann abonnieren Sie einfach meine regelmäßigen Blogbeiträge voller Inspirationen für Ihren Vertrieb 4.0.


Ich finde Spam genauso furchtbar wie Sie und werde Ihre Adresse nie weitergeben. Powered by ConvertKit
Share This
Read previous post:
Global Sales Study: Dauerhafte Auswirkungen von COVID-19 auf den Bankenvertrieb

Banken werden ihre physische Präsenz reduzieren. Sofortige Maßnahmen zur Einführung von digitalen Vertriebsmodellen sind notwendig. Neue Wege zur effektiven Kundenansprache...

Close