We all, on some level, know that our friends and family didn’t memorize our birthdays and anniversaries—they use a calendar to keep track of those dates. And there’s nothing impersonal about that. But if a friend set up a bot that texted you on your birthday, and you found about it, how would you feel? Probably not great. There’s a line somewhere, between automation helping you be a better human and automation making you seem inhuman. That line matters. […]

Weiter lesen: www.fastcompany.com

Jeden Beitrag als erstes lesen

Sie wollen erfahren, wie weit sich B2B-Vertrieb schon automatisieren lässt? Wunderbar. Dann abonnieren Sie einfach meine regelmäßigen Blogbeiträge voller Inspirationen für Ihren Vertrieb 4.0.


Ich finde Spam genauso furchtbar wie Sie und werde Ihre Adresse nie weitergeben. Powered by ConvertKit
Share This
Read previous post:
Salesforce-Studie: 84% der Deutschen erwarten, dass Digitalisierungsprojekte beschleunigt werden.

Salesforce hat heute die vierte Ausgabe seines Reports „State of the Connected Customer“ veröffentlicht. Er zeigt, wie die vergangenen Monate...

Close