Marketing is the art and science of making your brand the easy choice for your customers. Today’s consumers are smart and more in-tune with their desires than they have ever been. It is not the “loudest” marketing campaign that wins, it’s the most relevant one. This is good news for startups and emerging businesses with small marketing budgets because it evens the playing field. If you know how to use behavioral design, your insights will lead to higher profits […]

Weiter lesen: thenextweb.com

Jeden Beitrag als erstes lesen

Sie wollen erfahren, wie weit sich B2B-Vertrieb schon automatisieren lässt? Wunderbar. Dann abonnieren Sie einfach meine regelmäßigen Blogbeiträge voller Inspirationen für Ihren Vertrieb 4.0.


Ich finde Spam genauso furchtbar wie Sie und werde Ihre Adresse nie weitergeben. Powered by ConvertKit
Share This
Read previous post:
Digitalisierung im Vertrieb: Diese 3 Trends müssen Sie kennen

Die erfolgreiche Automatisierung in Marketing und Vertrieb ist darum eine Frage von Technologie und Change Management (c) wladimir1804/stock.adobe.com Die Digitalisierung...

Close