Everyone would agree, an enormous user base is the key to acing cutthroat competition. But for telecom players, managing the back-office processes involved in acquiring and attending to the huge customer base has also become enormously difficult. Ever-increasing demand for seamless connectivity, customized solutions, round-the-clock customer service, skyrocketing levels of data to be handled – all have burdened the telecom sector. This is where RPA in telecom comes in the picture. RPA allows telecom industries to automate different tasks […]

Weiter lesen: www.business2community.com

Jeden Beitrag als erstes lesen

Sie wollen erfahren, wie weit sich B2B-Vertrieb schon automatisieren lässt? Wunderbar. Dann abonnieren Sie einfach meine regelmäßigen Blogbeiträge voller Inspirationen für Ihren Vertrieb 4.0.


Ich finde Spam genauso furchtbar wie Sie und werde Ihre Adresse nie weitergeben. Powered by ConvertKit
Share This
Read previous post:
Digitale Transformation mit Vertriebs- und Kundenfokus
Digitale Transformation mit Vertriebs- und Kundenfokus

Jedes Unternehmen kennt wohl den Begriff der Digitalisierung. Während sie einerseits Wachstumschancen und Wettbewerbsfähigkeit verspricht, fordert sie andererseits eine passende...

Close